PRIMA PIZZERIE NIKDY VÍCE!
Rád bych sdílel svůj dnešní zážitek z Prima Pizzerie.... V posledních měsících si zde minimálně jednou, ale spíše dvakrát týdně objednáváme nebo si zajdeme s partnerkou na pizzu. Vždy si dáváme oba dva tu stejnou. Kvalita pizzy zde byla vždy až překvapivě skvělá a všude Prima Pizzerii doporučujeme a vyzdvihujeme. Také vždy dáváme velmi solidní dýško. Dnes jsem však obdržel pizzu připálenou dohořka a zejména opravdu nepoživatelně slanou, a to opravdu ani jeden nejsme člověk, který by nesolil...Do pizzerie jsem nejprve poslal sms, reakce žádná. Proto jsem po nějaké době do pizzerie volal, abych poskytl zpětnou vazbu. Očekával jsem to, co je při jednání s klientem zvykem, tedy slušnou omluvu a dotaz, jak lze lapsus napravit. Místo toho jsem se dočkal pouze protivného hlasu v telefonu, výsměchu v pozadí a následného prásknutí telefonem. Když jsem volal zpět, abych si vyžádal kontakt na majitele, telefon již nikdo pro jistotu ani nezvedal.
Jako štamgast jsem uražen a odnynějška budu nosit své peníze raději ke konkurenci a nebo si namažu chleba, když nebudu kvůli práci stíhat uvařit.
Jako člověk, který celý život pracuje s lidmi, má bohaté zkušenosti z gastronomie, sám jsem vařil v několika restauracích v zahraničí, pořádal vlastní eventy, jídlo má největší vášeň a celoživotní láska, jako člověk, který se navíc věnuje marketingu, kvalitě zákaznického servisu a komunikace ve ve velké firmě, jsem znechucen a šokován. Žil jsem bezmála 30 let v zahraničí a musím říct, že tohle je bohužel typicky český přístup k byznysu. Zákazník není vážená osoba, ale pouze dojná kráva.
Nejvíce mě mrzí, že jsem chtěl věc řešit slušně a soukromě, ne pomocí negativní recenze, protože moc dobře vím, že negativní feedback se šíří vždy mnohem rychleji než pozitivní. Pracovnice podniku mi ale svým naprosto neprofesionálním a nevybíravým jednáním dotlačila k tomu, že svou zkušenost musím sdílet veřejně, abych varoval i jiné případné návštěvníky.
Tak jak jsem byl ze začátku nadšen, tak jsem teď doopravdy zklamán, ne jednorázovou chybou, která se stane každému z nás a opravdu na tom nic není, ale tím, jak se chovají k zákazníkovi, který si nestěžuje aby si stěžoval, ale po dlouhém dni práce, se těšil že se konečně nají (a tu službu za kterou platí, dostane).
Asi se zde i jinde v republice mají co učit.
Přeji všem krásný večer v Rýmařove.
Štěpán Hlucháň
Have you been here? So add your rating
By clicking a star you agree with conditions and rules.
10 reviews
29 reviews
5 reviews
2 reviews
Dobré jídlo i pivo.
2 reviews
1 review
PRIMA PIZZERIE NIKDY VÍCE! Rád bych sdílel svůj dnešní zážitek z Prima Pizzerie.... V posledních měsících si zde minimálně jednou, ale spíše dvakrát týdně objednáváme nebo si zajdeme s partnerkou na pizzu. Vždy si dáváme oba dva tu stejnou. Kvalita pizzy zde byla vždy až překvapivě skvělá a všude Prima Pizzerii doporučujeme a vyzdvihujeme. Také vždy dáváme velmi solidní dýško. Dnes jsem však obdržel pizzu připálenou dohořka a zejména opravdu nepoživatelně slanou, a to opravdu ani jeden nejsme člověk, který by nesolil...Do pizzerie jsem nejprve poslal sms, reakce žádná. Proto jsem po nějaké době do pizzerie volal, abych poskytl zpětnou vazbu. Očekával jsem to, co je při jednání s klientem zvykem, tedy slušnou omluvu a dotaz, jak lze lapsus napravit. Místo toho jsem se dočkal pouze protivného hlasu v telefonu, výsměchu v pozadí a následného prásknutí telefonem. Když jsem volal zpět, abych si vyžádal kontakt na majitele, telefon již nikdo pro jistotu ani nezvedal. Jako štamgast jsem uražen a odnynějška budu nosit své peníze raději ke konkurenci a nebo si namažu chleba, když nebudu kvůli práci stíhat uvařit. Jako člověk, který celý život pracuje s lidmi, má bohaté zkušenosti z gastronomie, sám jsem vařil v několika restauracích v zahraničí, pořádal vlastní eventy, jídlo má největší vášeň a celoživotní láska, jako člověk, který se navíc věnuje marketingu, kvalitě zákaznického servisu a komunikace ve ve velké firmě, jsem znechucen a šokován. Žil jsem bezmála 30 let v zahraničí a musím říct, že tohle je bohužel typicky český přístup k byznysu. Zákazník není vážená osoba, ale pouze dojná kráva. Nejvíce mě mrzí, že jsem chtěl věc řešit slušně a soukromě, ne pomocí negativní recenze, protože moc dobře vím, že negativní feedback se šíří vždy mnohem rychleji než pozitivní. Pracovnice podniku mi ale svým naprosto neprofesionálním a nevybíravým jednáním dotlačila k tomu, že svou zkušenost musím sdílet veřejně, abych varoval i jiné případné návštěvníky. Tak jak jsem byl ze začátku nadšen, tak jsem teď doopravdy zklamán, ne jednorázovou chybou, která se stane každému z nás a opravdu na tom nic není, ale tím, jak se chovají k zákazníkovi, který si nestěžuje aby si stěžoval, ale po dlouhém dni práce, se těšil že se konečně nají (a tu službu za kterou platí, dostane). Asi se zde i jinde v republice mají co učit. Přeji všem krásný večer v Rýmařove. Štěpán Hlucháň